سیپک من

سیپک من

سیپک من

سیپک من

خرید ارزان بافت مردانه مدل SORENA

بافت مردانه مدل SORENA

مناسب پاییز و زمستان

موجود در رنگ های مختلف

تن خور بسیار عالی

http://30cd.biz/upload/big-sorena.jpg


خرید آسان: کد 971719 را به شماره ی 1000100083 پیامک نمایید

بافت مردانه سورنا کیفیت بافت بالا و تن خور بسیار عالی داره.بافت درشت و طرح دار  ، کش بافت سر آستینا و ته بافت زیبایی خاصی بهش بخشیده.

همچنین ترکیب سه رنگه رنگ تیره و روشن باعث این قابلیت شده که بتونید با رنگ های بیشتری ستش کنید.

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 29000 تـومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif 


ادامه مطلب بافت مردانه مدل SORENA...

فروش ست ساعت مچی omax مدل Diamond

ست ساعت مچی omax مدل Diamond

مخصوص زوج های خوش سلیقه

موجود در دو رنگ

بند تمام استیل با کیفیت

http://30cd.biz/upload/big-rado-couple.jpg


خرید آسان: کد 971722 را به شماره ی 1000100083 پیامک نمایید

تاریخچه برند اوماکس

شرکت مونترس اوماکس اس ای(Montres Omax S.A.) در سال 1946 میلادی با تلاش در جهت تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنعت ساعت جهان،در کشور سوئیس تاسیس شد.

در ابتدا تمرکز شرکت بر روی ساعت های اتوماتیک و برای بازار های کشورهای خاورمیانه و شبه قاره هند بود و حتی در یک برهه زمانی تبدیل به بزرگترین صادرکننده ساعت کشور سوئیس از لحاظ تیراژ تولید شد.

در سال 1972 یکی از طراحان برجسته ساعت در آن برهه از زمان به نام ANDRE LE MARQUND، مدل مشهور اماکس SPACE MAN را به کارگیری موتور اتوماتیک ETA طراحی کرد. این کلکسیون جدید پیشگامی برای طراحیهای جدید ساعت شد و به عنوان مکتبی نو در طراحی ساعت در موزه هنرهای مدرن در شهر نیویورک به نمایش درآمد.

اوماکس در طول زمان به طور موفقیت آمیزی رشد کرد و بازار خود را در 5 قاره جهان گسترش داد بطوریکه در حال حاضر در 127 کشور جهان نمایندگی دارد. اوماکس هم اکنون متمرکز بر ساعت های با سیستمهای کوارتز و اتوماتیک می باشد و عمدتا موتور محرک ساعت های خود را از شرکتاپسون (EPSON)ژاپن تامین می کند.

اوماکس یک مارک تجاری ثبت شده است که با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در تیراژ تولید بالا، سال هاست که در سطح وسیعی در جهان فعالیت می کند و فروش کنونی مدل های مختلفش در جهان بالغ بر یک میلیون عدد در ماه می باشد. اوماکس دارای مدل های بسیار متنوع در تیپ های گوناگون می باشد بطوریکه برای هم گام بودن با تغییر سلیقه مشتریان خود در سراسر جهان، ماهانه بیش ار 50 مدل جدید به بازار ارائه می دهد.

اوماکس به همه مشتریانش به عنوان اعضای خانواده خود می نگرد لذا سعی میکند با ایجاد ارتباطات صادقانه و ارائه خدمات با کیفیت بالا، محصولاتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن ارائه دهد.


خـرید پستی >> قیمت فقـط : 49000 تـومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif 


ادامه مطلب ست ساعت مچی omax مدل Diamond ...

خرید ساعت مچی porscheمدلSTEED جدید

ساعت مچی porscheمدلSTEED

مخصوص خانم ها و آقایون

موجود در رنگ های متفاوت

شیک و بسیار زیبا

http://30cd.biz/upload/big-steed.jpg

خرید آسان: کد 971713 را به شماره ی 1000100083 پیامک نمایید


پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ قرار دارند.

در ماه ژوئیه ۲۰۱۲ گروه فولکس‌واگن، اقدام به خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی پورشه است و مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ گروه فولکس‌واگن ۴۹٫۹٪ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود.

از سوی دیگر شرکت پورشه اس‌ای با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۷٪ درصد از سهام گروه فولکس‌واگن، به‌عنوان بزرگترین سهام‌دار این گروه شناخته می‌شود. خانواده پورشه و خانواده پیک بطور مشترک، با در اختیار داشتن ۵۰٫۰۱٪ درصد از سهام شرکت خودروسازی پورشه، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آیند. بخشی از سهام شرکت پورشه نیز، در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.


خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000 تـومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif 


ادامه مطلب ساعت مچی porscheمدلSTEED ...

خرید اینترنتی بافت مردانه مدل BOBBY تضمینی

بافت مردانه مدل BOBBY

مناسب پاییز و زمستان

موجود در رنگ قهوه ای

تن خور بسیار عالی

http://30cd.biz/upload/big-bobby.jpg

خرید آسان: کد 971736 را به شماره ی 1000100083 پیامک نمایید

بافت مردانه بابی کیفیت بافت بالا و تن خور بسیار عالی داره.بافت درشت و طرح دار و همچنین تیکه دوزی شیک روی قسمت آرنج هاش ظاهری متفاوت بهش داده که کاملا متناسب سلیقه ی جوونای امروزیه.

همچنین این بافت تو رنگ قهوه ای تهیه شده که جز رنگ های اصلیه و به راحتی با خیلی از رنگ ها میتونید ستش کنید و از ترکیب زیباش نهایته لذت و ببرید.

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 35000 تـومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif 


ادامه مطلب بافت مردانه مدل BOBBY ...

سفارش کوله پشتی ارتشی Puma

 کوله پشتی ارتشی Puma 

جنس برزنتی با کیفیت

طرح ارتشی و بسیار جذاب

مناسب برای باشگاه و کوهنوردی


 http://30cd.biz/upload/BIG-ARTESHI.jpg

خرید آسان: کد 971720 را به شماره ی 1000100083 پیامک نمایید

معرفی اجمالی محصول:

کوله پشتی ها به دلیل کارایی بالا همیشه مورد توجه تمام اقشار جامعه اعم از بزرگسالان، جوانان و نوجوانان بوده است. همه ما با ورود به هر فروشگاه فروشنده کیف کوله، همیشه با دامنه ی گسترده ای از انواع و اقسام کیف های کولی مواجه می شویم. اما در این مسابقه انتخاب، همیشه کیف های کولی ای پیروز می شوند که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری و جذابیت در نگاه اول، از دوام و استحکام بالایی نیز بر خوردار باشند.

 

کوله پشتی Puma مدل FIFA Word Cup، به علت بهره بردن از پارچه های مقاوم و مورد پسند شما، علاوه بر زیبایی ظاهری و تنوع رنگی از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند. این کوله ها با پشتوانه طراحی خوب و منحصر به فرد خود، توانایی جا دادن وسایل بیشتری را از حد تصور شما در خود دارند. این کوله ها برای استفاده های ورزشی، تحصیلی و روزانه مناسب می­ باشند.

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 25000 تـومان

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif 


ادامه مطلب کوله پشتی ارتشی Puma ...